به گزارش ایرنا، محسن رضایی دوشنبه شب در یادواره 83 شهید شهر اقبالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین، یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: هنگامی که همه دنیا علیه میهن ما بسیج شده بودند، جوانان این مرز و بوم به فرمان امام خود لبیک گفته و راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و با ایثاگری و نثار خون پاک خود دشمن را با شکست مفتضحانه ای روبرو ساختند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید همه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان الگوهایی که عزت و اقتدار ایران اسلامی را تثبیت کردند، به جوانان و نسل نو معرفی کرد.
رضایی در ادامه به امنیت مطلوب و مثال زدنی کشورمان در سطح خاورمیانه و جهان اشاره کرد و گفت: در حالی که در قلب اروپا شاهد حملات پیاپی تروریستی و ایجاد ناامنی هستیم، کشورمان در نتیجه ایثارگری ها و جانفشانی های شهدا دارای ثبات، امنیت و آرامشی پایدار است.
وی در ادامه به نیاز کشور برای توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: ملتی که در عرصه دفاعی دست به کارهای بزرگی زده و در دوران دفاع مقدس حماسه ای عظیم آفریده است و نقشه ابرقدرت ها را با شکست مواجه ساخته است باید بتواند در حوزه های اقتصادی نیز سرآمد و قدرتمند باشد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن شاهد حضور همه اقشار و گروه ها باشیم.
وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با تهدیدهای دشمن در عرصه های اقتصادی باید بدون در نظر گرفتن مسائل جناحی و سیاسی وارد میدان شویم، خاطرنشان کرد: با افکار جناحی نمی توانیم دشمن را در جنگ اقتصادی با شکست روبرو سازیم.
رضایی در ادامه با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید تابع محض ولایت فقیه باشند، اظهار کرد: این بدان معنا است که اگر رهبری به حقوق های نجومی انتقاد می کنند، مجلس نباید حقوق 24 میلیونی برای مدیران تصویب کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر همواره در مسیر رهبری حرکت کرده و تابع ولی فقیه باشیم با عزت و اقتدار در مسیر اعتلای نظام حرکت کرده و حماسه های بزرگی مانند آزادسازی خرمشهر خواهیم آفرید.
وی در پایان در خصوص موضع گیری های ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا نیز گفت: با تبعیت از رهبری و تکیه بر انسجام داخلی، دشمن را سر جای خود خواهیم نشاند.
استان قزوین سه هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.