به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علی فرخ زاد در آئین معارفه شهردار جدید محمود‌آباد‌ نمونه با بیان اینکه مردم خدمات شهرداری ها را به عنوان نوک پیکان خدمت رسانی نظام می دانند،افزود:کسی شهرداری‌ها را از دولت و نظام تفکیک نمی‌کند و اگر شاهد ارائه مناسب و مطلوب خدمات از سوی آنها باشیم باید آنرا در سبد نظام دانست.
وی با بیان اینکه شهرداری ها باید تکریم شهروندان را در دستور کار قرار دهند،گفت: جایگاه و شان ما مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است و مدت مسئولیت ما نیز محدود بوده و در این زمان کوتاه باید جز خدمت به جامعه دغدغه دیگری نداشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در پایان بر توجه شهرداری ها برای هزینه کرد مناسب بودجه خود تاکید کرد و در پایان اظهار کرد: شهرداران باید از هزینه های جاری کاسته و آنرا را به سمت امور عمرانی پیش ببرند تا شاهد توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهرها باشیم.
در این مراسم یحیی رحیم لو به عنوان شهردار جدید محمودآباد نمونه معرفی شد و شهرام احمدپور شهردار سابق نیز مورد قدردانی قرار گرفت.
محمود آباد نمونه یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان قزوین می باشد که براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90، دارای 21 هزار و 796 نفر جمعیت بوده است.
استان قزوین دارای 25 شهر است.
6104* 3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.