به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، رضا گروسی در جریان بازدید از چند واحد صنعتی طیور منطقه آبیک بر ضرورت هماهنگی و همکاری در اجرای سریع کنترل و مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان تاکید کرد.
وی از عملکرد مجموعه شبکه دامپزشکی استان در کنترل و مبارزه با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که در تعدادی از واحدهای صنعتی طیور منطقه آبیک بروز کرده بود، تقدیر کرد و گفت: عملیات معدوم سازی، پاکسازی و ضدعفونی واحدهای آلوده به منظور کنترل و مبارزه با آنفلوانزا به خوبی از سوی مجموعه شبکه دامپزشکی استان انجام شده که در این راستا از تلاش ها و زحمات این مجموعه خدوم تقدیر می شود.
گروسی در ادامه بیان داشت: رعایت نکات بهداشتی و فنی بر اساس دستوالعمل های اعلام شده و اجرای قرنطینه مناسب از گسترش و انتقال ویروس به سایر واحدهای صنعتی جلوگیری کرده و در این راستا از بروز خسارات بیشتر ممانعت به عمل می آورد.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت آمادگی و همکاری همه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در کنترل این بیماری در حداقل زمان ممکن، بیان داشت: در راستای کنترل این بیماری باید آمادگی وهمکاری وجود داشته باشد و اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کنترل صورت گیرد.
6101/ 6128 *خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.