نماز عید فطر قزوین صبح فردا به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه قزوین با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گفت: نماز عید فطر قزوین فردا صبح به امامت آیت الله عابدینی مقابل مسجد جامع قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر لغو نمازهای عید فطر در مصلی‌ها و مراکز پر جمعیت این آئین دینی به صورت محله و مسجد محوری در برخی نقاط آزاد اعلام شده است.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد نماز جمعه قزوین آئین نماز عید سعید فطر فردا از ساعت ۷ صبح فردا یکشنبه به امامت آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خیابان شهدا، مقابل مسجد جامع قزوین اقامه می‌شود.

بر اساس اعلام شفیعی شاد رئیس ستاد نماز جمعه قزوین، با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از هر گونه آلودگی احتمالی تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه جدی خواهد بود.

شفیعی شاد بیان کرد: از نمازگزاران در قزوین درخواست می‌کنیم در منزل وضو گرفته و برای اقامه نماز با خود مُهر شخصی و زیرانداز همراه داشته باشند و از دستکش و ماسک استفاده کنند.

همچنین با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا نماز عید فطر فقط در مصلای نماز جمعه شهرستان‌های آبیک و آوج که مناطق سفید اعلام شده اند برگزار شده و در سایر شهرها در فضای باز مساجد و خیابان‌ها اقامه خواهد شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1438029
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.