سرهنگ رحیم خامدی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در لاین شمالی آزاد راه کرج - قزوین نرسیده به عوارضی، بلافاصله عوامل پلیس راه و کلانتری مهرگان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه نیسان با یک سواری پراید که دارای ۵ سرنشین بوده، برخورد و متاسفانه راننده خودرو پراید در دم فوت و ۵ سرنشین دیگر آن مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکر درمانی منتقل شدند.

سرهنگ خامدی اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را حرکت با دنده عقب در آزادراه از سوی راننده نیسان اعلام کردند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین اضافه کرد: براساس ماده ۵۵ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، حرکت با دنده عقب در آزادراه و بزرگراه‌ها ممنوع بوده و از رانندگان درخواست داریم تا ضمن تمرکز در رانندگی، قبل از خروج و ورود به مسیرهای اصلی و فرعی مورد نظر خود، هنگام تردد نسب به اتخاذ تصمیم به موقع و درست اقدام لازم را به عمل آورده و در صورت اشتباه در انتخاب مسیر و عبور از محل مورد نظر از حرکت به صورت دنده عقب‌خودداری کنند.

واژگونی سمند، کودک ۷ ساله را به کام مرگ کشاند

سرهنگ قدرت حسنی، رییس پلیس راه استان قزوین نیز اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو، بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی شهرستان تاکستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه سواری سمند که از شهر ابهر به مقصد تاکستان در حال حرکت بوده، به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است.

به گفته وی، متاسفانه در این سانحه یکی از سرنشیان خودرو که کودک ۷ ساله ای بود به شدت جراحت‌های وارد شده جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را توجه نکردن به جلو از سوی راننده سواری سمند تشخیص داده شده، افزود: رعایت سرعت مطمئنه و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی بدون شک موجب حفظ جان شهروندان خواهد شد.

کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر در قزوین

فرمانده انتظامی قزوین نیز از کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی تصریح کرد: ماموران یگان امداد هنگام کنترل راه‌های ارتباطی قزوین - زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

به گفته این مسوول انتظامی، ماموران پس از توقف اتوبوس و در بازرسی از آن ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.