قدرت‌الله مهدیخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با توجه به بارش‌ ۴۰ دقیقه‌ای باران در شب گذشته، متاسفانه بسیار از معابر عمومی و پل‌ها از جمله خیابان‌های طالقانی، بابایی، مجاهد، باغ مشاهیر، پل‌های امام رضا (ع)، امام علی (ع)، مطهری و زیر پل ولایت و چوبیندر با آبگرفتگی و اختلال در تردد خودروها روبرو شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آبگرفتگی‌های شب گذشته قزوین خسارتی را به دنبال نداشته است، تاکید کرد: با توجه به سوابق گذشته، در صورت وقوع بارش‌های چند ساعته، نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد و به همین خاطر ما باید خود را از امروز آماده کنیم تا در صورت امکان، اصلاحات برخی معابر شهری از سوی شهرداری‌ها صورت پذیرد.

این مسوول بحران ادامه داد: با برخی اقدامات صورت گرفته از یک سال گذشته تاکنون در حوزه رودخانه‌های خارج از شهر، شب گذشته با وجود طغیان رودخانه شریف آباد، هیچ مشکل و خسارتی در این مناطق وارد نشد که همین رویه باید در مناطق دیگر نیز دنبال شود.

مهدیخانی اظهار داشت: اگرچه با اقدام به موقع شهرداری جلوی بسیاری از خسارت‌های ناشی از بارندگی شب گذشته گرفته شده است، اما در چند روز آینده نشستی را با مجموعه مدیریت شهری به منظور رفع مسایل و مشکلات در این بخش و اینکه برخی معابر و پل‌های شهری نیازمند عملیات اجرایی در خصوص آبگرفتگی هستند برگزار می‌کنیم.

سامانه بارش‌های بهاری مجددا از ابتدای هفته نقاط مختلف استان قزوین را در بر گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.