به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه در مراسمی با حضور یحیی رحیم لو شهردار و اعضای شورای سازمان حمل و نقل محمدیه، سرپرست سازمان حمل نقل و رانندگان و مسئولان ناوگان حمل ونقل محمدیه، اتوبوسرانی، مینی بوسرانی، تاکسی رانی مشکلات رانندگان مورد بررسی قرار گرفت.

یحیی رحیم لو در این نشست گفت: ناوگان حمل ونقل نقش مهمی در جابجایی مسافر دارد و باید نیازها و مشکلات این بخش مورد بررسی قرار گرفته و چالش‌های این حوزه برطرف شود.

شهردار محمدیه با اشاره به پیامدهای ویروس کرونا بر زندگی و معیشت رانندگان تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور در تمامی بخش آسیب فراوانی وارد کرده و در بخش حمل و نقل چالش‌ها بیشتر است.

رحیم لو مشکل عوارضی و پرداخت عوارض از سوی رانندگان و ساکنین محمدیه و مهرگان را از عمده مشکلات این منطقه دانست و یادآور شد: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و شهرداری رسیدگی به مشکلات رانندگان است که با پیگیری مدیریان شهری برای حل آن اقدام کرده‌ایم.

شهردار محمدیه در خصوص ضرورت جابجایی دوربین‌های ایستگاه عوارضی هم گفت: با توجه به اینکه اعتباری در این خصوص در بودجه شهرداری لحاظ نشده اما به دلیل مطالبات شهروندان و رانندگان از شورا درخواست می‌کنم مصوبه‌ای را برای اختصاص بودجه برای جابجایی دوربین‌های عوارضی به خارج از محدوده شهری محمدیه و مهرگان اختصاص دهند.

رحیم لو از برگزاری مراسم تجلیل از رانندگان پرتلاش شهرداری خبر داد و افزود: به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان در خدمت رسانی به مردم در جابجایی شهروندان و نیز مشارکت آنها در کمک رسانی به آسیب دیدگان بیماری کرونا از این رانندگان تجلیل خواهد شد.

شهردار محمدیه در خصوص حل مشکل ایستگاه تاکسی محمدیه به قزوین هم قول مساعدت داد.

وی در ادامه توجه به معیشت رانندگان حمل و نقل عمومی را ضروری دانست و توزیع بسته‌های معیشتی میان آنها را خواستار شد.

رحیم لو افزود: نبود مدیریت قوی و بلاتکلیفی مدیرعاملی این سازمان بخاطر تغییرات مدیریت شهری مشکلات فراوانی را حمل و نقل محمدیه ایجاد کرده که با انتخاب سریع مدیر عامل بتوانیم بر این مشکلات فائق شویم.

در این جلسه از سوی مسئولین خطوط مختلف ناوگان حمل و نقل عمومی محمدیه و مهرگان مشکلات و نیازهای اساسی مطرح شد.

پرداخت عوارضی برای تردد از محمدیه به قزوین و مهرگان به قزوین، نبود مأمور و بازرس نظارت بر خطوط حمل و نقل محمدیه، بیمه رانندگان، نبود سایبان در ایستگاه‌های پایانی و نداشتن تعاونی رانندگان، تأمین لاستیک، لوازم خودرو و نداشتن سیستم گرمایی و سرمایشی اتوبوس‌های سازمان از مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.