به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فرهاد علی‌بیگی،  سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین در این رابطه اظهار داشت: ماموران گشت پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوی - زنجان، یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از خودرو متوقف شده و در بازرسی از وسایل ۲ تن از مسافران مقدار ۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهمان نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علی‌بیگی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک در قزوین
 
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین ادامه داد: در دومین عملیات پلیس قزوین و در پی گزارش رسیده مبنی بر اقدام فردی برای انتقال مواد از راه‌های استان و فروش آن، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم موضوع و با برنامه‌ریزی، خودروی حامل موادمخدر را در جاده نسیم شمال شناسایی و در یک عملیات پلیسی آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متوقف شده، ۱۳ کیلوگرم تریاک کشف و متهم را نیز دستگیر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.