سردار محمد شاهرخی روز یکشنبه در مراسم توزیع مرحله اول بسته‌های معیشتی که در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: تنوع کمک‌های مردمی در این طرح، یادآور دوران جنگ و خدمات داوطلبانه اقشار مختلف جامعه است و ایثار و مجاهدت و از خودگذشتگی مردم را در آن دوره تداعی می‌کند.

شاهرخی گفت: در اجرای رزمایش کمک مومنانه، خطاب مقام معظم رهبری در کنار دولت، خود مردم بودند تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها وارد عمل شوند و برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا گام‌های بلندی بردارند.

وی اضافه کرد: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری ستاد کمک‌های مومنانه در استان راه اندازی شد و امروز در مرحله اول این طرح، ۲۲ هزار بسته معیشتی که با استفاده از ظرفیت سیستم اداری، سازمان‌های مردم نهاد و خیران در سراسر استان جمع آوری شده بود میان مردم اقشار نیازمند توزیع گردید.

شاهرخی با اشاره به نحوه توزیع این بسته‌ها در سراسر استان، گفت: هیاتی در هر محله تشکیل شده و بعد از شناسایی افراد نیازمند، بسته‌های معیشتی را از طریق مساجد، پایگاه‌ها، گروه‌های معتمد و ... در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار می‌دهد.
مراحل دوم و سوم کمک‌های مومنانه استان شامل توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با ولادت فرخنده امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر در استان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.