به گزارش خبرنگار مهر، صادق قندی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه که روز شنبه در بخشداری برگزار شد ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بخش محمدیه با همکاری شهرداری، شورا و مردم بخوبی اجرا شد و شاهد اقدامات مؤثری هم در حوزه بهداشتی بودیم.

وی بیان کرد: بدون شک مردم انقلابی این بخش در رزمایش کمک مومنانه هم با همدلی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری خواهند درخشید و حرکتی بزرگ را رقم خواهند زد.

بخشدار محمدیه همچنین یادآور شد: جلسات هماهنگی توسط شورا و شهرداری با دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در حل مشکلات و تأمین نیازهای مردم مؤثر باشد و کارها را تسریع کند.

قندی گفت: شهر محمدیه شورای فعالی دارد و امیدواریم با تعامل با شهردار جدید بتوانید خدمات شهری مناسب‌تری به شهروندان در ناحیه شهری مهرگان هم ارائه کنید.

بخشدار محمدیه اظهار داشت: از شهردار جدید محمدیه انتظار داریم با تقویت بدنه کارشناسی شهرداری مسیر خدمت به مردم را هموار و تسریع کندو با پرهیز از حواشی و امور غیر ضروری عزم خود را برای خدمت رسانی بیشتر و جبران کارهای عقب مانده جزم کند.

قندی با تاکید بر اولویت بندی نیازها و برنامه‌های شهری تصریح کرد: با الویت بندی مشکلات و مطالبات مردمی بر اساس محدودیت‌های بودجه باید به گونه‌ای حرکت شود تا توسعه و عمران شهری متوقف نشود.

وی اضافه کرد: با تدبیر و نگاه کارشناسی و طرح‌های خلاقانه می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهر محمدیه و ناحیه مهرگان اقدام و الگوی مناسبی را به دیگر شهرها ارائه کرد.

قندی تاکید کرد: با برنامه محوری و حرکت‌های تأثیرگذار و اولویت بندی طرح‌ها می‌توان به موفقیت رسید و رضایت عمومی را جلب کرد.

بخشدار محمدیه به اهمیت ساخت جاده دسترسی مهرگان به قزوین هم اشاره کرد و گفت: با تلاش بیشتر و تعامل و همدلی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و جلب کمک‌های بیشتر می‌توان این پروژه مهم را بسرعت اجرا کرد.

وی با بیان مشکل دریافت عوارض در مسیر اتوبان قزوین به کرج که باعث نارضایتی اهالی محمدیه و مهرگان شده اظهار داشت: این مشکل با مشارکت شورا و شهرداری با جابجایی دوربین‌های مسیر قابل حل شدن است.

بخشدار محمدیه همچنین خواستار حل مشکل پروژه مجتمع تجاری در منطقه ۷ محمدیه شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.