به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و در پی تلاش اطلاعاتی به عمل آمده، مشخص شد یکی از سوادگران مرگ به همراه سه فرد با هویت مشخص در حال  انتقال مقادیری مواد از استان‌های جنوبی کشور به قزوین هستند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در بررسی‌های خود و با صحت موضوع، طی برنامه‌ریزی و هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شده و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در یکی از مبادی ورودی شهر قزوین به همراه خودرو حامل مواد شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متوقف شده ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و مقادیر زیادی وجه نقد کشف و هر چهار سرنشین خودرو نیز دستگیر و به مقام قضایی استان تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به آثار مخرب موادمخدر، تصریح کرد: بدون شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و ارایه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

کشف بیش از ۶ کیلوگرم تریاک درکوله پشتی مسافری در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز در این رابطه گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر قزوین - زنجان، یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران هنگام بازدید به یکی از مسافران مشکوک و در بازرسی از وسایل همراه وی ۶ کیلو و ۲۶۰ گرم تریاک را کشف کردند.
 
فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به معرفی متهم پرونده به مرجع قضایی، از شهروندان خواست برای برخورد هرچه بهتر با قاچاقچیان و خرده فروشان موادافیونی، پلیس را یار و خدمتگزار خود بدانند.

دستگیری سارق و مالخر تجهیزات آزمایشگاهی در الوند

سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی البرز اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یک واحد آزمایشگاهی مبنی بر سرقت تجهیزات و اقلام خود، بلافاصله ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ الوند جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی یادآور شد: ماموران با حضور در محل آزمایشگاه و بررسی شواهد و مدارک موجود و استفاده از شیوه‌های پلیسی اقدام به شناسایی و تحت نظر قرار دادن سارق شدند.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: مامورین کلانتری ۱۱ الوند پس از شناسایی محل اختفا سارق، وی را دستگیر و در بازجویی‌های فنی صورت گرفته، متهم به سرقت خود اعتراف و در این رابطه همچنین طی عملیات جداگانه، یک مالخر نیز دستگیر و اموال مسروقه هم کشف و ضبط شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.