مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال گذشته با شناسایی ۲۸۰ واحد تولیدی و خدماتی بهره بردار راکد، ۴۹ واحد تولیدی با اشتغال ۵۲۵ نفر راه‌اندازی و شروع به فعالیت کردند و به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازگشتند. 
حمیدرضا خانپور افزود: واحدهای دوباره فعال شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با مشکلاتی چون کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، مشکلات خرید مواد اولیه، نوسازی و بازسازی تجهیزات و اختلاف شرکاء که مستعد راه اندازی مجدد بودند شناسایی شدند و با مشاوره کارشناسان عارضه یابی، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید بازگشتند.
وی ،محصولات این واحدهای تولیدی را شامل پنجره upvc ، کاشی و سرامیک، عملیات برش کاری فلزات، آب آشامیدنی، صنایع غذایی شامل زیتون پرورده، کنسرو ماهی و سبزیجات، افزودنیهای غذایی و بسته بندی گوشت، انواع رنگ ها و پوشش ها ، ضد یخ، انواع خوراک آماده دام ، اکسید روی، سیم مفتول فولادی ساده کربنی ، روغن ترمز خودرو، سیلیکاژل، انواع میلگرد، دندان های مصنوعی، انواع خوراک آماده دام و.... برشمرد.
خانپور همچنین گفت: در سال جهش تولید تمامی تلاش این مجموعه و دستگاههای ذیربط  حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی وطرحهای صنعتی راکد خواهد بود که با راه اندازی این واحدها اشتغال پایدار برای جوانان فراهم خواهد شد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک صنعتی و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.