به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان صبح یکشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، خان پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، علیخانی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری و مدیران عامل بانک‌های عضو کارگروه در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از مصوبات کارگروه فرعی، تسهیلات رونق تولید ۹۸، بازسازی و نوسازی و تبصره ۱۸ در سامانه بهین یاب و گزارشی از واحدهای مشمول بخشودگی جرایم ارائه شد.

نبیل رئیس سازمان صمت قزوین در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب، از ثبت نام ۴۹۷ تسهیلات در سامانه بهین یاب در سال جاری خبر داد که تاکنون ۱۱۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۴۶ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام ۳۰۳ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین تاکنون تعداد ۳۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی می‌باشد که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: تاکنون ۱۶ فقره تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: طی هفته گذشته ۱۰۰ فقره توسط کمیته بررسی در بخش صنعت مورد بازدید قرار گرفت.

در این جلسه در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۳ واحد تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.