مریم بیدخام روز شنبه در ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین افزود: از همان ابتدا که رهبر انقلاب به رزمایش همدلی و کمک مومنانه تاکید داشتند، شناسایی اقشار آسیب دیده کرونا مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برخی جامع هدف ما شامل معلولان، مددجویان و زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند،همواره تحت آسیب بوده و البته مورد حمایت سازمان‌ها قرار می‌گیرند، اما این طرح شامل افراد آبرومندی است که در این ایام با مشکل مواجه شدند.

بیدخام تصریح کرد: در این میان هنرمندان، ورزشکاران، تاکسیران، کارگران و تمام اقشاری که در دوره شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند، مشمول رزمایش همدلی و کمک مومنانه قرار می‌گیرند.

رییس کمیته تعیین اولویت‌های ستاد همدلی و کمک مومنانه استان قزوین تاکید کرد: برای تهیه بانک اطلاعاتی اقشار آسیب دیده اصناف، تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک اطلاعاتی خودشان در اختیار ما قرار می‌دهند

بیدخام خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد نیز همواره در این میان به لحاظ نزدیکی با اقشار آسیب دیده به خوبی توانستند به شناسایی افراد نیازمند کمک کنند و حتما از ظرفیت و نظرات آنها استفاده می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین نیز در این مراسم گفت که اتاق قزوین با هدف کمک به اقشار آسیب دیده ۱۰۰ میلیون تومان به ستاد همدلی و کمک مومنانه استان کمک می‌کند.

مهدی بخشنده یادآورشد: اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی از همه فعالان اقتصادی می‌خواهد که به سهم خود در این اقدام خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.