علی هوشمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده و جلوگیری از شیوع کرونا، برنامه‌های حوزه‌ هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب‌ اسلامی از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در فضای مجازی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان باید بومی استان قزوین باشند، اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنوار شامل عکاسان آماتور، حرفه‌ای و علاقه‌مندان عکاسی مجاز به شرکت هستند و با توجه به شرایط جامعه عکس‌ها می‌توانند از آرشیو سال‌های گذشته یا به روز ارسال شود.

هوشمند ادامه داد: این جشنواره با موضوعات خانواده ایرانی - جایگاه خانواده در جامعه و زندگی روزمره، نشاط در خانواده و زندگی سالم،خانواده ایرانی و دورهمی‌های فامیلی، خانواده ایرانی و ورزش،خانواده ایرانی، تعلیم، تربیت، تحصیل و شادی و حضور خانواده‌ها در طبیعت، اماکن زیارتی، گردشگری و پارک‌ها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان همچنین یا موضوع خانواده ایرانی، حفظ میراث سنتی، آداب و رسوم، خانواده ایرانی و ازدواج، خانواده ایرانی، فرهنگ و معنویت، نقش خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بخش ویژه مدافعان سلامت که شامل عکس‌هایی هست که توسط کادر بهداشت و درمان گرفته می‌شود شرکت کنند.

 این مسوول اضافه کرد: هر فرد می‌تواند نهایتا ۱۰ عکس را به دبیرخانه به شماره تلگرام و واتس آپ ۰۹۱۹۲۸۱۱۱۶۰ و ایمیل tajasomi.qazvin@gmail.com  ارسال کند و شانس خود را برای برگزیده شدن در جشنواره عکاسی مجازی استان امتحان نماید.

وی گفت: به هر یک از آثار راه یافته به نمایشگاه مجازی، گواهی شرکت از سوی حوزه هنری و به نفرات برگزیده جشنواره جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.