به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی کمیته‌های هفت گانه ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا روز سه شنبه در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین تشکیل شد.

پیمان نامدار در این جلسه اظهار داشت: درگیری با ویروس کرونا شاید تجربه جدیدی برای کشور و استان بوده اما توانسته ایم با مشارکت عمومی در اجرای طرح‌ها موفق عمل کنیم و دومین کشوری هستیم که توانسته ایم بیماری را کنترل کنیم.

وی بیان کرد: وضعیت بیماری کرونا شرایط پایداری ندارد و با توجه به وضعیت رعایت بهداشت عمومی می‌تواند دچار نوسان و تغییر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: در اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری که به صورت هوشمند آغاز شده انتظار داریم اصناف در کنار دریافت کد بهداشتی نسبت به رعایت مسائل بهداشتی هم جدی باشند.

نامدار یادآور شد: اگر در این شرایط اصنافی که فعالیت خود را آغاز می‌کنند نسبت به رعایت بهداشت ضعیف عمل کنند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای شرایط جدید پیش بینی‌های لازم را داشته باشیم تا شیب بیماری متوقف نشود.

نامدار اضافه کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از اداره صنعت انتظار داریم نظارت و کنترل بیشتری در خصوص کسبه داشته باشند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهار داشت: به نظر می‌رسد اصناف در استان به شرایط بهداشتی ایده آلی نرسیده اند هر چند کمبودهایی در حوزه اقلام بهداشتی داریم که باید برطرف شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.