مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این وعده‌های غذایی شامل نهار و شام از روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون در آشپزخانه آرامگاه زبیده خاتون پخت شده و همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ وعده غذایی در این آشپزخانه پخت می‌شود، افزود: غذاهای پخت شده به بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی واقع در نمایشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین مراکز تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: با هدف کمک به دست اندرکاران حوزه بهداشت سلامت، این غذاها بین مدافعان و جهادگران سلامت، کادر درمان و پزشکی و داوطلبان کمک به بیماران کرونایی توزیع می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی هزینه هر وعده غذایی را سه میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای پخت این غذاها از برنج مرغوب ایرانی و همچنین گوشت گرم استفاده شده که بخشی از هزینه‌های نقدی و غیرنقدی را خیران تقبل کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خاطرنشان کرد: پخت غذا برای مدافعان سلامت تا پایان شکست زنجیره کرونا در دستور کار اوقاف قزوین قرار دارد.

این مسؤول یادآور شد: پخت و بسته بندی غذا برعهده اداره کل اوقاف و ارسال و توزیع این بسته‌ها برعهده کادر دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.