رجب رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت نام گذاری امسال به نام جهش تولید در خصوص راه‌های تحقق این شعار اظهار داشت: به اراده پروردگار و در پرتو ارشادهای حکیمانه و داهیانه رهبر عظیم الشأن انقلاب و در کنار عزم جزم و راسخ مردم، مجلس و دولت، سال «جهش تولید» با پشتوانه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان چراغ راه در مسیر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، به سالی سرشار از همت برای جهش تولید و کامیابی برای مردم ایران خواهد شد.

منتخب مردم شهرستان تاکستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام سال «جهش تولید» تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هم اکنون، سخت‌ترین دوران تحریم‌های وقیحانه و ظالمانه آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را سپری می‌کند و مقاومت در برابر این دسیسه‌ها بیانگر عزم راسخ و مستحکم رهبری معظم انقلاب اسلامی، برای نجات کشور از بحران‌های اقتصادی با تحقق شعار با تلاش و همکاری همه جانبه دولت، ملت و مجلس است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری مد ظلّه العالی با شناخت عمیق و تیزبینی خاصی که در مسائل مختلف داخلی و خارجی دارند، با فرمایشات راهبردی و راهگشای خود، مسیر حرکت اصلی نظام را در مقاطع مختلف و شرایط خاص برای مسئولین و مردم تبیین نموده و به همین جهت، سال گذشته را سال رونق تولید و امسال را سال جهش تولید نام گزاری کردند.

رحمانی یادآور شد: هرچند رونق تولید در سال‌های گذشته به نحو رضایت بخشی محقق نشد و در کنار آن با چالش‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه علیه نظام و کشور، روبرو بودیم امروز موضوع جهش تولید برگرفته از اهمیت مسئله معیشت، اقتصاد مردم، خودکفایی، ایجاد درآمد و ثروت، حل معضل بیکاری، مشکلات اجتماعی و حتی مشکلات فرهنگی تأثیر بسزایی خواهد داشت.



منتخب مردم تاکستان در مجلس یازدهم، تحقق جهش تولید را مستلزم فعالیت و تلاش جهادی و مشارکت مردمی دانست و اظهار داشت: رفع بحران‌های اقتصادی و معیشتی مردم، بی نیاز کردن کشور از خواسته‌های زیاده خواهان و دشمنان و رفع مشکل اشتغال مهمترین عوامل تحقق شعار سال است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی لازم است قوای سه گانه با تفکری جهادی و انقلابی، با هماهنگی و هر کدام بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود در این مسیر گام بردارند و مدیران انقلابی با تفکر جهادی را وارد عرصه و کارزار خدمت به مردم کنند.

رحمانی افزود: با تاکید مقام عظمای ولایت در سال‌های اخیر در خصوص ایجاد تحول در اقتصاد کشور و اهمیت نقش تأثیرگذار نمایندگان مجلس یازدهم برای تحقق شعار سال، توجه به معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور مهم‌ترین مطالبه مردم از وکلای خود در پارلمان است.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی بایستی با اصلاحات ریشه‌ای و ساختاری در اقتصاد و تنقیح قوانین موجود در زمینه‌های اقتصادی، موانع و مشکلات موجود بر سر راه بنگاه‌های تولیدی، اقتصادی و کارآفرینان را رفع کرده و از میان بردارد و دولت نیز همگام در زمینه‌های مختلف از تولید کنندگان حمایت کند.

رحمانی در ادامه گفت: همچنینی لازم است پویش مناسبی در حوزه گمرک، بانک‌ها، صادرات، حمل و نقل، بیمه و مالیات در مسیر رفع موانع تولید، روان سازی تولید و در نهایت جهش تولید ایجاد شود که برای تحقق این امر باید دست اندرکاران و فعالان این عرصه‌ها قوانین دست و پاگیر که در عمل با آن مواجه می
شوند را به مجلس منعکس کنند تا برای اصلاح آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه تحریم فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت همه جانبه و اقتدار کشور هم محسوب می‌شود اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی زمینه ساز نجات کشور از تمام بحران‌ها، فشارها، تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه اقتصادی است و در این میان توجه به تحقق جهش تولید به عنوان شعار سال در اکثر حوزه‌های تولید ضروری است.

منتخب شهرستان تاکستان در مجلس یازدهم گفت: با توکل به خداوند متعال و استفاده از منابع خدادادی، امکانات داخلی، استعدادهای مردمی، بدون شک شعار جهش تولید عملی شده و نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت در گام دوم انقلاب متبلور خواهد شد و با تلاش همگانی و استعانت از خداوند، مجلس، دولت و ملت از این پیچ و گذر سخت هم عبور خواهیم کرد.

رحمانی افزود: منتخبین مردم در مجلس یازدهم در راستای اجرای منویّات مقام معظم رهبری آمادگی دارد با اصلاح قوانین موجود و تصویب قوانین مورد نیاز جدید و هماهنگی با سایر قوا و حداکثر استفاده از توان و امکانات داخلی در مسیر اقتدار و صلابت نظام و اقتصاد کشور گام بردارد و با کمک مردم برای
سربلندی و عزت ایران اسلامی تلاش کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1405946
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.