حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی که با رهبری حضرت امام راحل پایه‌گذاری و با تدبیر و درایت خلف صالحش مقام معظم رهبری ادامه یافت، چون نگینی در جهان می‌درخشد.

به گفته وی این انقلاب با تأسیس نهادهای محرومیت زدا نقش بی بدیلی در عدالت اجتماعی و گسترش بهداشت و آموزش و اشتغال در مناطق محروم، خصوصاً استان‌های محروم داشته است.

وی با بیان اینکه حضور مستمر ستاد اجرایی فرمان امام در استان‌های محروم ، امیدواری توده‌های محروم و علاقه‌مندان به نظام اسلامی را فراهم کرده است  گفت: بدیهی است که نظام سلطه و در رأس آن آمریکای جنایتکار در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را درهر فرصتی آشکار ساخته و به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی هستند که به فضل الهی در همه آنها تا به امروز ناکام بوده و خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: شیطان بزرگ به دلیل ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا این ناتوانی خود را پنهان و مانند همیشه نهادهای انقلابی و خدمتگزار در ایران اسلامی را تضعیف کند.

وی اضافه کرد: این دشمنی، خود مدال افتخار دیگری بر اقدامات جهادی ستاد اجرایی فرمان امام که سال‌ها با هوشمندی امام راحل و پس از آن هم با تدابیر مقام معظم رهبری منشأ اقدامات شایسته در بحران‌های مختلف بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: اینجانب به نمایندگی از عموم مردم استان لرستان ضمن حمایت و پشتیبانی قاطعانه از اقدامات جهادی و تأثیر گذار ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه‌های مختلف، بهداشتی ودرمانی، آموزشی، محرومیت زدایی، اشتغال ، یاوه گویی های مقامات آمریکایی کاخ سفید را نشانه ضعف و حقارت همیشگی آنان دانسته که این خود سبب می شود ملت ایران قوی‌تر و مستحکم‌تر از پیش، در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.