محسن شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، این حوزه جلسات متعددی با برنامه ریزی و هماهنگی با عنوان قرارگاه پدافند زیستی در شهر معلم کلایه تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا جهادگران بسیجی معلم کلایه بکارگیری شدند که در قالب مدافعان سلامت سازماندهی و بکارگیری شدند و فعالیت‌های زیادی نظیر ضدعفونی و گند زدایی، تهیه وتوزیع رایگان ماسک، ایستگاه سلامت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی صورت گرفته و ادامه دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه الموت افزود: در میلاد حضرت مهدی (عج) ۱۰ هزار عدد ماسک و هزار جفت دستکش با همت این حوزه، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، بخشداری و خیرین به صورت رایگان میان مردم این شهر توزیع گردید.

شعبانی با تشکر از خیرین، مردم، مسؤولان و بسیجیان بخاطر مقابله جانانه با کرونا، تصریح کرد: با وجود اینکه کشور ما درگیر این ویروس منحوس شده، این مقابله یک رزمایش قوی برای ما است تا آمادگی لازم را در مقابله با هر نوع توطئه دشمن داشته باشیم، پدافند غیر عامل را جدی بگیریم تا در بحث گفتمان‌سازی و آموزش در جنگ سخت موفق باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه شیوع همه‌گیر این ویروس، پیامدهای منفی‌ای هم دارد، خاطرنشان کرد: یکی از این پیامدها، لطمه به معیشت خانواده‌های کم‌درآمد است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفت، این حوزه آمادگی کامل دارد تا در رزمایش کمک مومنانه که از امروز شروع شده است، حضور پیدا کند و توسط جهادگران بسیجی، خیران و ادارات خدمات رسانی انجام دهیم و این فعالیت تا شکست کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.