اردشیر موحد دانش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون جودو پیش از این، از وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری این سالن به جودوکاران قول گرفته بود و البته در قبال آن، یک خوابگاه یا سالن اختصاصی خود را تحویل داد ولی این واگذاری اتفاق نیفتاد.

وی اضافه کرد: واگذار نشدن این سالن، مشکلات زیادی را برای جودوی ایران به وجود آورده، چون این رشته علاوه بر مشکلات داخلی با چالش‌های بیرونی نیز مواجه بوده و فدراسیون جهانی، جودوی ایران را تعلیق کرده است.

موحد دانش گفت: تیم ملی ایران طی هفت ماه اخیر از حضور در مسابقات خارج از کشور محروم بوده است و فدراسیون تلاش می‌کند که این تعلیق برداشته شود.

این مسوول اضافه کرد: در این شرایط، تمامی ورزشکاران و جودوکاران که قبلا تمام تلاش خود را برای رسیدن به تیم ملی به کار می‌گرفتند، انگیزه خود را از دست داده‌اند و تمایلی به ماندن در این رشته با این شرایط ندارند.

رییس هیات جودوی استان قزوین افزود: این استان در همه رده‌های سنی از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تیم ملی عضو دارد که برخی به اردوی تیم ملی دعوت شده و برخی نیز در آن ثابت شده‌اند اما هم اینک انگیزه و روحیه خود را برای ادامه کار از دست داده اند.

رییس کمیته مربیان فدراسیون جودو گفت: در حال حاضر، جودوکاران و ملی پوشان این رشته دلسرد شده اند و از طرف دیگر واگذار نشدن سالن شماره ۲ کشتی، برگزاری برنامه‌های سالنی فدراسیون را با مشکل مواجه کرده است.

موحد دانش افزود: جامعه جودو کشور از وزارت ورزش و جوانان توقع دارد که این سالن هرچه سریعتر در اختیار فدراسیون جودو قرار گیرد تا برنامه‌های دخلی فدراسیون با قوت ادامه یابد و آمادگی جودوکاران برای دوران بعد از تعلیق حفظ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.