دکتر علیرضا مهرعلیان روز چهارشنبه در کارگروه ساماندهی جلب مشارکتهای مردمی درپیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا، اطلاع رسانی مشارکت خیرین و مردم در مقابله با ویروس کرونا را ضروری دانست و افزود: اطلاع رسانی باعث می شود مردم و خیرین بدانند که کمک های آنها در کجا و چگونه مصرف شده و همچنین باعث اعتمادآفرینی در جامعه می شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی ابعاد مختلف مشارکت های مردم در بخش ساماندهی و امدادرسانی و کنترل شیوع ویروس کرونا افزود: قطع زنجیره بیماری تنها با خواست و اراده جمعی و همکاری مردم امکانپذیر است.

مسؤول سلامت شهرستان قزوین با تشکر از دستگاهها و تشکل ها که در هدایت کمک های مردمی و خیرین برای مقابله با این بیماری نقش ارزنده‌ای دارند گفت: باید علاوه بر کمیت کمکها به کیفیت آنها نیز توجه داشت.

وی یادآورشد: برای رسیدن به این هدف در خصوص تولید تجهیزاتی نظیر ماسک و گان حتما باید علاوه بر استفاده از مواد مناسب از نظرات کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت نیز بهره گرفت.

عباس افلاطونی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قزوین نیز نقش نظارتی مردم و سازمان های مردم نهاد در سطح جامعه برای اجرای صحیح دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا، را بسیار مهم خواند.

وی بر لزوم تدابیر پیشگیرانه برای رعایت مردم از پروتکل های بهداشتی و خارج نشدن از منزل تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.