آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه‌شنبه در دیدار با حسین صمصامی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: در راستای ارتقای کرامت افراد که بسیار نیز مورد تاکید دین قرار دارد، با برنامه‌ریزی بیشتر و دقیق‌تر می‌توان مددجویان بیشتری را وارد حوزه مددکاری کرد.

وی با بیان اینکه اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد است، اظهار داشت: حوزه کمیته امداد امام خمینی(ره) جایی است که امانتداری در آن بسیار حائز اهمیت است و هر چه امانتداری تقویت شود، شاهد ارتقای اعتماد عمومی به این نهاد انقلابی خواهیم بود.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: مردم ما روحیه ‌کمیته امدادی و کمک‌رسانی بسیار بالایی دارند و این موضوع را در این ایام که کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است را به خوبی مشاهده می‌کنیم و تقویت این فرهنگ ارزشمند می‌تواند در پیشبرد اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) در محرومیت‌زدایی و توانمندسازی قشر ضعیف، مؤثر باشد.

محرومیت زدایی و توانمندسازی مددجویان در دستور کمیته امداد

حسین صمصامی قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز در این دیدار محرومیت‌زدایی با محور توانمندسازی را یکی از اصلی‌ترین اهداف اصلی کمیته امداد برشمرد و گفت: در راستای توانمندسازی با پرداخت وام اشتغالزایی، افراد بسیاری توانسته‌اند کسب و کار پایدار برای خود ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار دنبال کردن برنامه‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی، تامین جهیزیه، شهریه و داروی بیماران خاصِ تحت پوشش را با جدیت دنبال کرده است.

در پایان این دیدار از خدمات مجید مومنی مدیرکل پیشین کمیته امداد امام خمینی (ره) قدردانی شد و مهرعلی حق‌گویان به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی شد.

استان قزوین دارای ۳۴ هزار نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.