مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیستم بارشی که از شب گذشته وارد استان شده بارش باران را امروز به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر بارش باران در معلم کلایه به ۱۰ میلیمتر، رازمیان ۹ میلیمتر و قزوین به ۲.۵ میلیمتر رسیده این سیستم بارشی تا اوایل هفته آینده به تناوب همه مناطق استان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: از بعدازظهر امروز به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار تا صبح پنجشنبه شاهد وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی خواهیم بود که کاهش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه نیز پیش بینی می‌شود.

بهروزی گفت: برای امشب و فردا در پاره‌ای از نقاط بویژه مناطق سردسیر و کوهستانی و ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین برای ارتفاعات این بارش‌ها به صورت برف است و برای گردنه‌ها با وزش باد شدیدی که داریم احتمال کولاک هم می‌رود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از بعدازظهر ۵ شنبه تا ظهر جمعه بارش‌ها از شدت و گسترش بیشتری برخوردار خواهد بود و روز چهارشنبه از میزان بارش‌ها کاسته شده و وزش باد شدید شمالی را شاهد خواهیم بود.

بهروزی اضافه کرد: کمینه دما در سیردان و کوهین با یک درجه بالای صفر و راز میان با ۲۶ درجه بالای صفر بیشینه دما را در استان دارد.

به گفته کارشناس هواشناسی استان قزوین همچنین نوسان دمای هوای قزوین در روز گذشته بین ۶ درجه و ۲۱ درجه بالای صفر گزارش شده است.

کشاورزان مراقب سرمازدگی باشند

بهروزی همچنین با توجه به کاهش دما و وزش بادهای شدید شمالی از کشاورزان خواست برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات خود اقدامات لازم را انجام دهند.



 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.