معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدها به عرضه مواد غذایی، میوه و تره بار، گوشت و محصولات بهداشتی و دارویی می پردازند.

منوچهر حبیبی افزود: اقلام اساسی از جمله گوشت سفید و قرمز، برنج، روغن، قند و شکر، تخم مرغ و همچنین انواع میوه به حد کافی و حتی بیش از نیاز و تقاضا در استان قزوین ذخیره سازی شده و هیچ گونه کمبودی در خصوص آنها وجود ندارد و فروشگاه های عرضه مواد غذایی و بهداشتی و دارویی نیز فعال بوده و نیازهای هم استانی ها را مرتفع می کنند.

این مسوول در ادامه از همکاری 35 هزار واحد صنفی استان قزوین با ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: صاحبان این واحدها در پی شیوع کرونا و با هدف حفظ سلامت خود و شهروندان اقدام به تعطیلی واحدهای خود کرده اند که بسیاری از آنها به شکل خودجوش بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم اصناف در مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، اظهار داشت: این واحدهای صنفی از کسب درآمد خود در این روزها گذشته اند تا به حفظ سلامت هم نوعان خود کمک کنند که جای قدردانی دارد.
حبیبی گفت: اصناف و بازار در قزوین نه تنها در تعطیلی و خلوت کردن اجتماع پیش قدم بودند بلکه در کمک به حوزه بهداشت و درمان، تامین رایگان بسته های غذایی و بهداشتی به نیازمندان ،صحنه های زیبایی را خلق کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.