محمد افشار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با مصوبه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونای استان، مسئول ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی فعال در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان شده است.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری با اشاره به این مصوبه، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم صیانت از سلامت شهروندان مقرر شد اداره کل پدافند غیرعامل بر دستورالعمل‌ها، آیین نامه‌ها و مصوبات ملی و استانی ستاد مقابله با کرونا نظارت داشته و اجرای دقیق و سریع آنها را پیگیری نماید.
افشار گفت: در این راستا فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و سایر نهادهای متولی و مرتبط مورد ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرند.
وی افزود: بنا به دستور استاندار در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، کمیته ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها با مسئولیت اداره کل پدافند غیرعامل تشکیل شده و برای ارزیابی عملکرد و تنبیه و تشویق مدیران موفق یا ناکارآمد در خصوص مقابله با بیماری کرونا در استان اقدام خواهد کرد.
براساس آخرین آمارها، تاکنون ۷۶۵ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۰۶ نفر بهبود یافته و متاسفانه ۹۱ نفر  جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.