جواد حق‌لطفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد بارش برف در سطح گردنه‌های آوج، هجیب و کوهین بودیم که با تلاش راهداران عملیات نمک پاشی و برف‌روبی تا صبح روز گذشته ادامه داشت.

وی تصریح کرد: سه تیم عملیاتی با بهره‌مندی از ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری و ۵۰ راهدار در عملیات نمک پاشی و برف‌روبی جهت بازگشایی معابر اصلی و فرعی استان حضوری فعال و شبانه‌روزی داشتند.

به گفته وی، با تلاش نیروهای راهداری خوشبختانه هیچ یک از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان قزوین در بارش‌های اخیر مسدود نشد.

حق لطفی با بیان اینکه هم اکنون تردد در سطح راه‌های استان عادی و روان است، تاکید کرد: با توجه به بروز مشکلات بهداشتی اخیر و تاکید مسوولان کشور مبنی بر خانه ماندن مردم و خودداری از سفرهای بین شهری، به شهروندان توصیه می‌شود تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت سفر، رعایت مقررات رانندگی و حفظ فاصله طولی با خودروهای مقابل به رانندگان توصیه می‌شود.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.