حجت الاسلام و المسلمین مجید تلخابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم باید با خرید کالاهای ایرانی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند و سهم خود را برای کمک به تحقق شعار سال به جا بیاورند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز باید برای مصرف بیشتر کالاهای خود در داخل و همچنین تقویت صادرات، کیفت و تنوع محصولاتشان را افزایش دهند، افزود: با تقویت مصرف کالاهای داخلی که باید در میهن اسلامی به یک پویش قوی تبدیل شود، با کاهش قاچاق کالا نیز روبرو خواهیم شد و شاهد اشتغالزایی بیشتر جوانان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نام گذاری سال ها در خصوص "تولید" از سوی مقام معظم رهبری نشانگر حساسیت و دغدغه ایشان نسبت به این موضوع است،افزود: برای تحقق شعار سال هم مردم و هم مسوولان باید به طور جدی پای کار بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی خاطرنشان کرد: اصلاح قوانین پولی و بانکی و ارایه تسهیلات و امکانات بهتر نسبت به گذشته و همچنین کمک به تامین مناسب مواد اولیه و تقویت مشوق های صادراتی از اقداماتی است که مسوولان باید برای تحقق جهش تولید در سال جاری با جدیت به آنها توجه داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای علمی جوانان، اظهار داشت: برای کمک به جهش تولید باید از ظرفیت جوانان نخبه و متخصص بیش از پیش بهره برد و در زمینه پیوند علم و صنعت گام های عملی بیشتری برداشت.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری از شعار سال ها به عنوان نقشه راه کشور یاد کرد و  خاطرنشان کرد: جهش تولید موجب اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی و جهانی می شود و بدون شک گام گذاشتن در این خصوص برای همگان یک تکلیف شرعی و قانونی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.