آیت الله مجید تلخابی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین، افزود: در شرف چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر هستیم و باید در این ایام به دستاوردها و اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه شیطان به فقر و فحشا و خداوند متعال به مغفرت و بخشش وعده می‌دهند، افزود: هدف از بنیان‌گذاری حکومت جمهوری اسلامی و انقلاب توسط امام راحل تنها رشد در جنبه مادی و دنیایی نبوده است بلکه انقلاب اسلامی برای برپایی عدالت و رشد و توسعه کشور در همه ابعاد مادی و معنوی بنیان‌گذاری شد.

تلخابی اضافه کرد: مسوولان موظف هستند کارآمدی نظام را با ارایه آمار روشنگری کرده و به اطلاع مردم برسانند تا دشمنان نتوانند از ناآگاهی مردم سوء استفاده کرده و به اهداف خود برسند.

وی با تاکید بر اطاعت محض از مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین، افزود: امیر مومنان در نهج البلاغه بارها تاکید کرده اند که اطاعت از ولی امر مسلمانان، ضامن همه خوبی‌ها، نعمت‌ها و موهبت‌ها است و حتی امنیت خاکی را هم به دنبال دارد.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آنجا که مردم از رهبر جدا می‌شوند نه فقط ارزش‌های اسلامی و اخلاقی از بین می‌رود حتی امنیت خاکی و جانی نیز نابود می‌شود و ممکلت در خطر می‌افتد.

تلخابی گفت: تبعیت محض از رهبری مایه نجات مردم است و موجب می‌شود کشور به سوی پیشرفت و ترقی در عرصه‌های مختلف حرکت کند.

وی با بیان اینکه کارآمدی نظام جمهوری یک امر نسبی است، افزود: بسیاری مطرح می‌کنند که این همه شهید و هزینه داده‌ایم و این اتفاقات و هزینه به فایده نمی‌ارزد درحالیکه کارآمدی یک امر نسبی است و از مجموع مسایلی که در یک حکومت اتفاق می‌افتد اخذ می‌شود.

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: نظام جمهوری اسلامی بعد از شکل‌گیری ابتدا امنیت جانی و جلوگیری از ترورهای متعدد را تثبیت کرد و هم اکنون بعد از چهار دهه به جایی رسیده است که دشمنان در صورت حمله به ایران باید به فکر جواب موشکی کشور باشند.

وی اضافه کرد: این توانمندی در پاسخگویی به تهدیدات خارجی یکی از شاخصه‌های کارآمدی است که باید برای مردم تبیین شود.

تلخابی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات، افزود: داوطلبان در این ایام نباید فکر کنند که با از بین بردن آبرو و عزت دیگران پیروز خواهند شد و باید از زیرسوال بردن آبروی دیگران و سرمایه‌های استان با تهمت زدن و شایعه درست کردن به ویژه در فضای مجازی پرهیز نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.