به گزارش ایرنا، روح الله بابایی صالح روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل فنی و حرفه ای استان قزوین تاکید کرد: سازمان فنی و حرفه ای به جهت رسالت کاری خود یعنی تامین نیروهای مورد نیاز واحدهای تولیدی باید همیشه ارتباط تنگاتنگی با حوزه صنعت و تولید در سراسر کشور داشته باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین یکی از استان های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است، سازمان فنی و حرفه ای می تواند در حوزه آموزش و تربیت نیروی ماهر و خلاق پاسخگوی نیازهای موجود باشد.
این نماینده مجلس اضافه کرد: این سازمان با توجه به رسالت خود، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به رونق تولید نامگذاری شده می تواند بیشترین تاثیرگذاری را در بخش های مختلف صنعتی ایفا کند.
بابایی صالح با اشاره به اینکه امروز در شرایط سخت اقتصادی کشور به سر می بریم و تحریم و فشار از سوی دشمنان قسم خورده نظام نیز روز به روز شدت می یابد، گفت: در چنین اوضاع و احوالی باید دست در دست یکدیگر داده و با نیروهای متخصص و ماهر خود برای اعتلای میهن اسلامی، چرخه صنعت را به گردش درآوریم.
این نماینده افزود: مجلس همواره حامی طرح های فنی و حرفه ای کشور بوده و به همین لحاظ امسال اعتبارات مورد نیاز این سازمان را نیز تخصیص داد.
در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از تلاش سه ساله منصور جلیلوند، حجت الله امینی به عنوان مدیرکل فنی و حرفه ای استان قزوین معرفی شد.
8054*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.