محسن آقالر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: هنرمندان همیشه در خوشی ها و سختی ها کنار مردم قرار داشته اند.
وی اظهار داشت: از مردم می‌خواهم که این بیماری را شوخی نگیرند و در خانه بمانند، هر چند این در خانه ماندن سخت است اما بهترین  فرصت برای اتمام‌ کارهای نیمه تمام خواهد بود. 

وی افزود: قطع زنجیره انتقال این ویروس در خانه ماندن است تا بهار را  در کنار عزیزانمان سبز داشته باشیم.

این هنرمند قزوینی  با اشاره به پخش سریال طنز (خوش‌آمدید آقای عبید) با محوریت شخصیت عبید زاکانی طنزپرداز قزوینی در نوروز ۹۹،افزود:  این سریال در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از اول فروردین ماه از شبکه قزوین به نمایش در خواهد آمد تا اوقات خوشی را برای شهروندانی که در پویش خانه ماندن شرکت کرده اند، باشد.

این کارگردان تلویزیونی، با بیان اینکه این سریال با رویکردی طنز نگاهی اجتماعی- انتقادی به مسائل روز دارد، تصریح کرد: شخصیت محوری سریال عبید زاکانی است و وقایع آن در دو دوره زمانی قرن هشتم و حال حاضر اتفاق می‌افتند.

وی تاکید کرد: رسالت این سریال شناساندن شخصیت بزرگ ادبی و طنزپرداز مطرح کشوری عبید زاکانی و به نمایش گزاردن بخشی از توانمندی‌های استان قزوین ازلحاظ جاذبه‌های گردشگری، فرهنگ و هنر، آداب‌ورسوم، خرده فرهنگ‌های محلی و نیز شناساندن ظرافت‌ها و طنازی‌های لهجه شیرین قزوینی است.

آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان قزوین تا روز گذشته ۴۹۷ نفر بوده است که از این تعداد متاسفانه ۵۶ نفر حان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.