اباذر اسفندیاری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نارنجک دستی که به لاستیک این خودرو برخورد کرده بود، باعث شعله ور ساختن زیر خودرو شده و این حادثه را تا مرز یک آتش سوزی و فاجعه بزرگ پیش برد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در بلوار پرستار بود، اظهار داشت: به محض آتش گرفتن لاستیک خودرو، سریعا با مرکز آتش نشانی تماس گرفته می‌شود و تیم عملیاتی پس از چهار دقیقه در صحنه حاضر و توانستند ظرف مدت ۲۸ دقیقه با پاشیدن آب فضای زیر خودرو را سرد کرده و آتش سوزی را مهار کنند.

اسفندیاری تاکید کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره پرتابی بسیار خطرناک بوده و علاوه بر اینکه سلامت پرتاب کننده آن را تهدید می‌کند، ممکن است حادثه‌ ناگواری را پدید آورد.

از ابتدای شروع مراسم چهارشنبه سوری تاکنون ۲ حادثه آتش سوزی در شهر قزوین به وقوع پیوسته که مهمترین آن آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ و دیگری آتش سوزی ضایعات در بلوار غدیر بوده است.

با وجود تاکیدات فراوان مسؤولان استان قزوین مبنی بر شرکت نکردن در مراسم چهارشنبه آخر سال، اما مشاهدات خبرنگاران نشان می‌دهد که همچنان در شهر آتش سوزی و مواد محترقه استفاده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.