سعید عاشقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: من در این روزهای شیوه ویروس کرونا در جامعه مطالعه و کتاب خواندن را انتخاب کردم و به همه توصیه می‌کنم از این فرصت پیش آمده به بهترین نحو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کرونا جلوی آمدن بهار را نمی‌گیرد و زیبایی‌های زندگی همچنان دارد، اظهار داشت: نباید اینطوری احساس کنیم که چون ویروس کرونا در جامعه گسترش یافته زندگی رو به پایان است و در این روزها باید مراقب دریچه نگاهمان باشیم.

عاشقی تصریح کرد: با کمی خلاقیت می‌توان در کنار کانون گرم خانواده بهترین گزینه‌های زندگی را انتخاب کرد، نشستن پای صحبت بزرگ‌ترها، دیدن فیلم سینمایی با صورت دسته جمعی و مطالعه، بهترین رویکرد برای تبدیل این بحران به یک فرصت استثنایی است.

این شاعر قزوینی تاکید کرد: من از ابتدای شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل‌ها و اقدامات لازم را از منابع رسمی دنبال می‌کنم و به همه شهروندان توصیه می‌کنم که به جای دل دادن به آشفتگی‌های امروزی در جامعه، اخبار و اطلاعیه‌ها را از مبادی رسمی پیگیری کنند.

عاشقی خاطرنشان کرد: همه ما امروز در مقابل این بیماری موظف هستیم که وجدان و مسؤولیت اجتماعی خودمان را به کار بسته و در یک اقدام جمعی برای نابودی این ویروس کشنده اقدام کنیم.

تاکنون، ۴۰۷ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۷ نفر دیگر نیز بر اثر این بیماری جان خودشان را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.