به گزارش ایرنا خیرالله رحمانی روز دوشنبه در نشست با بانوان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور مینایی مدیرکل امور بانوان و مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: هر دستاورد و پیشرفتی در کشور ثمره وجود زنان است که با تربیت فرزندانی غیور به عزت و سربلندی کشور کمک کردند.
رحمانی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت طبق سند تحول بنیادین به دنبال آن است تا دانش آموزان بعد از پایان تحصیلات آماده ورود به جامعه با مراتبی از حیات طیبه شوند، از این رو لازم است همه ابعاد تربیت آنها مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: اگر امروز از هر پنج ازدواج سه مورد آن منجر به طلاق می شود نشان دهنده موفق نبودن مدارس در تربیت همه جانبه دانش آموزان است، در حالی که برای موفقیت باید به هر 6 ساحت زیستی و بدنی، سیاسی و اجتماعی، زیبایی شناختی و هنری، دینی و اعتقادی، اقتصادی و حرفه ای پرداخته شود و دانش آموزان هم از محیط یادگیری بهره ببرند و هم تمرین زندگی کنند.
رحمانی ادامه داد: خروجی های مدارس ما به گونه ای بوده که از آموخته ها برای چگونه زیستن و بهتر زیستن استفاده نشده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه بانوان در عرصه اجتماعی اشاره کرد و گفت: هرجا که به بانوان اعتماد شده و مسئولیت ها به آنها واگذار گردیده است نتایج موفقیت آمیزی را شاهد بوده ایم.
رحمانی افزود: همچنین باید یادآور شد که موفق ترین مدیران زن استان قزوین از بین فرهنگیان هستند و این برای آموزش و پرورش مایه سربلندی است.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.