محمد فرج زاده‌ها روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تطعیلی بازارهای سنتی، روزبازارها و اصناف استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از مصوبات شورای تامین استان و کارگروه استانی مقابله با کرونا بود که متاسفانه هنوز از سوی سازمان صنعت به اتاق اصناف ابلاغ نشده است.

وی اضافه کرد: به دنبال شیوه این ویروس، اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر استان به صورت خودجوش فعالیت خود را تعطیل کرده و برخی از اصناف دیگر نیز در حال تعطیلی فعالیت خود هستند.

فرج زاده‌ها گفت: ما درخواست تعطیلی اصناف استان را به سازمان صنعت، معدن و تجارت داده‌ایم ولی هنوز بخشنامه یا دستوری در این زمینه به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده است.

وی اضافه کرد: اصناف نقش موثری در پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح جامعه ایفا می‌کنند و اگر به مدت یک هفته جلوی فعالیت آنها گرفته شود، زنجیره انتقال این بیماری نیز  قطع خواهد شد.

فرج زاده‌ها اضافه کرد: برای مبارزه با کرونا نباید تنها به توصیه و سفارش اکتفا کرد بلکه باید با وضع محدودیت‌ها و قوانین سخت جلوی شیوع این ویروس و ورود خسارات بیشتر به جامعه را گرفت.

متاسفانه پیگیری خبرنگار ایرنا از رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این خصوص نتیجه‌ای در پی نداشت و ایشان حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشدند.

تاکنون ۳۳۸ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.