به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز یکشنبه به همراه پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران از بیمارستان صحرایی سیار که در محوطه نمایشگاه‌های بین المللی شهر قزوین مستقر شده است، بازدید کرد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این بازدید اظهار داشت: با وضعیت ایجاد شده در کشور و بر اساس تصمیم شورای تأمین استان قرار شد بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۴۵ تختخواب در استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین راه اندازی شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان دارای تمامی تجهیزات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی است و بدون نیاز به امکانات بیرونی می‌تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

جمالی پور تصریح کرد: این بیمارستان مجهز به راحتی قابل جابجایی است و در کمتر از ۵ ساعت برپا می‌شود و اگر نیاز شد می‌توانیم به سرعت به هر نقطه استان که به صورت اضطراری لازم باشد آن را منتقل کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: تجهیزات این بیمارستان کامل است و هیچ نیازی به بیرون ندارد و دارای بخش‌های آی سی یو، سی تی اسکن، رادیولوژی، سی سی یو، اتاق جراحی و ژنراتور مستقل برق است.

وی اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی همچنین دارای ۷ کانتینر و یک چادر بادی بزرگ است و برای ارائه خدمات درمانی در هر نقطه بسیار مناسب است و خدمات پیش بیمارستانی ارائه خواهد کرد و اگر لازم بود بیماران مراجعه کننده می‌توانند در آن بستری شوند و خدمات پزشکی دریافت کنند.

استاندار قزوین یادآور شد: برپایی این بیمارستان به صورت احتیاطی است و امیدواریم نیازی به آن نباشد لذا از مردم انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی این روزها در منزل بمانند زیرا بهترین و امن ترین مکان در شرایط کنونی است.

جمالی پور بار دیگر از تلاش ایثارگرانه و مجاهدگونه کادر پزشکی و پرستاری، درمانی و خدماتی تمامی بیمارستان‌های استان در درمان بیماری کرونا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.