محمدحسن ارداقیان شامگاه پنجشنبه با اعلام این مطلب، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین را ۱۱۱ نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد که شاهد ترخیص بیماران مبتلا به این ویروس در آینده نزدیک باشیم.

وی یادآورشد: تا عصر امروز /پنجشنبه/ ۹نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان قزوین درگذشتند که اکثر این افراد بالای ۶۰ سال سن داشتند و پنج نفر از این ۹ نفر نیز به بیماری زمینه ای مثل دیابت ، قلبی و ام اس مبتلا بودند.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز روز پنجشنبه /امروز/ اظهار داشت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به سه هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و ۷۳۹ نفر نیز بهبود یافته اند.

 وی درباره آخرین آمار ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون ۵۹۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ثبت شده و مجموع مبتلایان قطعی بیماری کووید ۱۹ تا امروز به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر رسیده است.

وی یادآورشد : افراد باید در خانه‌ها و شهرهای خود بمانند، زیرا می‌توانیم تاثیر مثبت این کار را تا هفته آینده در روند کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا مشاهده کنیم

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.