به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نعمت اللهی روز پنجشنبه به همراه مدیر شهرستان و معاون فرهنگی و تعدادی از روحانیون تبلیغات اسلامی استان با حضور در بیمارستان ولایت قزوین از تلاش ایثارگرانه پزشکان و پرستاران این بیمارستان در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی در این بازدید بیان کرد: در این روزها که شیوع ویروس کرونا به مرز هشدار رسیده باید مردم مراقبت های بهداشتی را جدی بگیرند تا شاهد افزایش مراجعان بیمارستانی نباشیم.

وی تلاش پرستاران و کادر پزشکی و خدماتی بیمارستان ولایت را ستودنی دانست و یادآورشد: این تلاش خالصانه بیانگر عمق ایمان و اعتقاد کادر درمانی است که در این شرایط خود و خانواده را رها کرده و در این آزمون الهی به مراقبت از بیماران پرداخته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: حضور ما در این بیمارستان به منظور گفتن خدا قوت و ابراز تشکر از کسانی است که به شایستگی اوج ایثار را نشان دادند و ما نیز از شما درس گرفتیم.

نعمت اللهی افزود: به کادر پزشکی و درمانی اعلام می کنیم که شما در این شرایط تنها نیستید و روحانیون آمادگی کامل دارند تا در کنار شما هر کاری که نیاز بود انجام دهند.

وی اظهارداشت: از طلاب و روحانیون خواسته ایم مردم را به رعایت بهداشت فردی توصیه کنند و تاکید داشته باشند که شهروندان این روزها بیشتر در منزل بمانند تا آلوده نشوند.

نعمت اللهی یادآورشد: امیدواریم با رعایت بهداشت فردی و توکل به خداوند بتوانیم از این شرایط با کمترین آسیب خارج شویم.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.