هوشنگ محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی و تشدید نظارتی طرح سلامت محور کرونا با همکاری دادستانی، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و سایر دستگاه‌های نظارتی ذی ربط اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بطور مستمر در نوبت‌های مختلف جهت تسریع در رسیدگی‌ها تا ایجاد ثبات در بازار شده است.

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای وظایف سازمانی و درخواست‌های شهروندان، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در استان به حالت آماده باش در آمد.

محمدی ادامه داد: به علت عدم رعایت قوانین بهداشتی بخصوص با توجه به حساسیت‌های موجود سه فروشگاه آجیل فروشی ،۴ فروشگاه مرغ و ماهی یک واحد صنفی میوه فروشی ویک انبار توزیع نوشیدنی‌های تاریخ گذشته تا تعیین تکلیف و رسیدگی به پرونده تخلفات تعطیل شدند.

وی بیان کرد: در شعب ویژه رسیدگی طرح سلامت، یک داروخانه به علت گرانفروشی اقلام بهداشتی از جمله ماسک به پرداخت بیش از ۷۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. همچنین یک واحد تجهیزات پزشکی نیز به جهت اخفا و امتناع از عرضه ماسک و گران فروشی به بیش از ۴۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توقیف اموال محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: کالاهای مورد نیاز مردم برای عید تهیه شده است و مردم می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به موقع و با قیمت مناسب تهیه کنند.وی بیان کرد به محض قطعی شدن آرا و احکام صادره دیگر پرونده‌های متخلفین و محتکران طرح سلامت، اخبار آنها را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.