عیسی قبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته برای شروع به کار خط تولید این واحدها، ۱۸۳ هزار لیتر مواد اولیه تامین شده و به این کارخانجات تحویل گردید تا میزان تولیدات خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی، یک هزار و ۸۳۰ کارتن اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی را تولید خواهند کرد، گفت: اقلام تولید شده با هدف تامین نیاز بازار در مراکز بهداشتی، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌های استان قزوین توزیع خواهند شد.

قبادی با بیان اینکه مجوزهای صادر شده برای این خطوط از سوی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت تایید شده‌اند، گفت: با افزایش تولید ماسک و اقلام بهداشتی در استان و تامین نیاز شهروندان، مازاد تولید به استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین به توزیع اقلام تولیدی در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم انجام شده تا فرمانداران، میزان نیاز شهرستان‌ها را به اقلام بهداشتی و ضدعفونی برآورد کرده و برای تامین آنها با استفاده از ظرفیت صنایع استان اقدام کنند.

قبادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هماهنگی صورت گرفته، آمار تولید مواد ضدعفونی و ماسک در واحدهای تولیدی استان رو به افزایش بوده و قطعا میزان نیاز استان به این اقلام به زودی رفع خواهد شد.

تاکنون ۵۵ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و چهار نفر نیز فوت کرده‌اند.

استان قزوین چهار هزار واحد صنعتی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.