علی بیرانوند شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: از این انبار، ۹ هزار ماسک، ۱۴۰ لیتر الکل و ۶۰۰ بطری اسپری ضدعفونی کشف و ضبط شد.

معاون دادستان اهواز همچنین گفت: مدیران ۶ تالار نیز به دلیل برگزاری مراسم احضار و تذکرات لازم به آنها داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی گشت ویژه نظارت بر فروش ماسک و مواد ضدعفونی، هدف از آن را برخورد با سوء استفاده افراد فرصت طلب و برخورد با گران فروشان عنوان کرد و افزود: با محتکران و گرانفروشان و اخلالگران نظام اقتصادی بر اساس قانون برخورد می شود و واحدهای صنفی متخلف نیز پلمب خواهد شد.

بیرانوند همچنین از مردم درخواست کرد: هر گونه احتکار و گرانفروشی در زمینه ماسک، ژل ضد عفونی کننده، الکل، دستکش و سایر موارد را به این دادستانی گزارش دهند.

بر اساس این گزارش، معاون دادستان اهواز ۶ اسفند ماه جاری نیز دستور ممنوعیت عرضه قلیان را در این شهر صادر کرده بود.

امیر حسین نظری رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان نیز امروز ضمن تاکید بر ممنوع بودن برگزاری هر گونه مراسم درتالارها و سالن‌های اجتماعات دراستان گفته است: مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ دریافت شده از مشتریان بدون کسر هیچ مبلغی هستند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا روز گذشته (جمعه) ۳۸۸ نفر است که ۷۳ نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و ۳۴ نفر فوت کرده‌اند.

در مجموع از ۱۱ مورد مثبت کرونای کووید خوزستان سه مورد مربوط به آبادان، سه مورد مربوط به اندیمشک ۲ مورد مربوط به شوشتر یک مورد مربوط به اهواز یک مورد مربوط به دزفول و  یک مورد مربوط به هندیجان بوده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.