سردار مهدی حاجیان روز سه‌شنبه با بیان اینکه رویکرد اصلی پلیس ارتقای امنیت جامعه محور است، افزود، شورای معتمد پلیس با ایجاد ارتباط منطقی و تعامل دوسویه بین شهروندان و سازمان ناجا می‌تواند ضمن افزایش نقش پویا و موثر شهروندان در امنیت اجتماعی، مطالبه‌گر نقش و قدر سهم عمومی در قبال امنیت نیز باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تغییرات مستمر اجتماعی، شرایط پیچیده کنونی و سرعت تحولات اجتماعی، اجتماع محور و مردمی کردن امنیت را لازمه موفقیت ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی دانست.

به گفته وی، امروز پلیس می‌تواند به عنوان یک نیروی هوشمند در عرصه‌ها اجتماعی به توفیق دست یابد که استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی را مورد توجه قرار داده و سرمایه اجتماعی خود را نیز در تمامی سطوح و شئون جامعه تسری بخشیده است.

افزایش ۴۶ درصدی برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس

فرمانده انتظامی استان قزوین یکی از عمیق‌ترین و اثربخش‌ترین راه ارتباط با شهروندان را برگزاری هدفمند و مستمر شورای معتمد پلیس در تمام نقاط حوزه استحفاظی آن دانست و اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان قزوین با راهبری مناسب معاونت اجتماعی و با همراهی تمامی روسای کلانتری و پاسگاه‌ها، نسبت به حضور گسترده و نزدیک با تمام اقشار جامعه از مجرای شورای معتمد پلیس، اهتمام وی‍ژه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و طی سال جاری برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس در سطح کلانتری‌های تابعه استان و افزایش ۴۶ درصدی برگزاری این نشست‌ها جلسات بیانگر حضور هوشمند پلیس در عرصه‌های اجتماعی و پیگیری مطالبه‌گری در جامعه در تولید و حفظ امنیت بوده است.

سردار حاجیان یادآور شد: تمامی کلانتری‌ها تابعه با توجه ویژه به برگزاری جلسات شورای معتمد نسبت به شناسایی افراد توانمند، فرهیخته، ذیصلاح و متعهد در سطح حوزه استحفاظی خود اقدام و تعامل سازنده و موثر ناجا با شهروندان را از این طریق پیگیری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.