محمد داودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۳۰ استخر در استان فعالیت دارند که به همه آنها دستورالعمل فدارسیون و وزارت ورزش و جوانان به منظور تعطیلی کلیه کلاس‌ها، آموزش‌ها و همایش‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا ارسال شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون استخرهای بزرگ استان از جمله شهید رجایی، شاهد، پیام و ... تعطیل شده‌اند و شروع فعالیت آنها منوط به بهبود وضعیت شیوع این بیماری و صدور بخشنامه جدید است.

داودی افزود: مدیریت بحران استانداری قزوین پیش از این با صدور بخشنامه‌ای بر تعطیلی استخرهای مهم استان تاکید کرده بودند که با ابلاغ آن به استخرهای استان به مرحله اجرا درآمد.

وی به شناگران استان توصیه کرد: به منظور مراقبت‌های بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا کمتر از خانه خارج شوند و همچنین شست و شوی مرتب دست‌ها با صابون یا مواد ضدعفونی، دست ندادن، روبوسی نکردن و رعایت فاصله یک و نیم متری با افراد مشکوک به بیماری را مدنظر داشته باشند.

تاکنون هیچ مورد مشکوک یا قطعی از بیماری کرونا در استان قزوین ثبت نشده است ولی با هدف پیشگیری از ابتلای شهروندان به این بیماری،  مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها، مراکز وابسته به بهزیستی،  کلاس‌های آموزشی آزاد، موزه‌ها و ... تعطیل شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.