رضا حیدری روز یکشنبه در مجمع عمومی و سالانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین، افزود: این مسابقات به زودی با حضور بیش از ۱۰۰ کشور در ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کونگ فو و هنرهای رزمی جامعه آماری بسیار زیادی در کشور دارد، اضافه کرد: استقبال خوبی از میزبانی ایران از مسابقات جهانی به خاطر موفقیت‌های خیلی زیاد کونگ فوکاران ایرانی صورت گرفت و بیش از ۱۰۰ کشور حتی آمریکا اعلام آمادگی کردند که با تیم‌های مردان و زنان خود در این مسابقات حضور یابند.

این مسوول افزود: فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در تلاش است که برای اولین بار این ورزش را به نام ایران در جهان ثبت کند که کارهای مقدماتی آن انجام شده است و احتمالا در سال ۹۹ این اتفاق انجام شود.

حیدری با اشاره به کونگ فو قزوین، گفت: این استان از دیرباز سابقه خوبی در این رشته داشته و قهرمانان زیادی را به ایران معرفی کرده است.

وی افزود: رتبه هیات استان قزوین در سال  گذشته، ۲۲ بوده است که با اهتمام صورت گرفته در سال جاری به رتبه ۱۰ رسیده و پیشرفت خوبی داشته است.

حیدری گفت: امیدواریم کونگ فو استان قزوین با گسترش این ورزش در شهرستان‌ها به رتبه‌های بهتری دست یابد و بتواند استعدادها و توانمندی‌های خود را در سطح کشور به نمایش بگذارد.

وی از مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین درخواست کرد: خانه کونگ فو و هنرهای رزمی را در استان قزوین راه اندازی کند تا برای توسعه این رشته گام‌های بلندی برداشته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این جلسه ضمن قدردانی از موفقیت‌های هیات استان و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در بخش زنان و مردان، گفت: این میزبانی‌ اتفاق خوبی برای رشته کونگ فو و هنرهای رزمی استان بود و موجب رشد و توسعه بیشتر آن شد.

عباس علایی مقدم افزود: مربیان خوبی در رشته کونگ فو در استان در حال فعالیت هستند و توجه به شهرستان‌ها زمینه رشد بیشتر این رشته را فراهم می‌کند.

رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی در ادامه با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دیدار کرد و بر همکاری بیشتر برای ایجاد خانه کونگ فو در استان تاکید نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.