عباس رضایی دوشنبه شب در آیین افتتاحیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان اظهارداشت: ورود بخش خصوصی به این عرصه و احداث سالن‌های سینما به توسعه زیرساختها افزوده است.

 وی تصریح کرد :جشنواره فیلم فجر اصفهان هر سال بهتر و با قدرت‌تر از سال قبل برگزار شده و در تراز جشنواره فیلم  فجر تهران است و این جشنواره در سال‌های متوالی به محلی برای نمایان شدن هنر هنرمندان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر محل مناسبی برای عرضه هنر هنرمندان سینمای کشور است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برگزاری این جشنواره به معنای این است که هنر در این سرزمین و این استان متوقف نشده و پویایی خاص خود را دارد و در جریان است.

وی ادامه داد: فیلم‌های سودای سیمرغ در سال‌های گذشته با تلاش مدیران و هنرمندان اصفهان به نمایش گذاشته شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: با ورود بخش خصوصی و استفاده از پردیس‌های سینمایی در سال‌های گذشته به عرصه سینما به عزت و سربلندی استان افزوده شده است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: ۴۳ سالن سینما با ۱۲ هزار و ۳۴۱ صندلی در این استان وجود دارد که از این تعداد ۳۳ سالن در کلانشهر اصفهان است.

رضایی افزود: اصفهانی‌ها از ابتدای سال‌جاری تا پایان ماه آذر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صرف هزینه‌های سینمایی خود کردند.

استاندار اصفهان با تبریک دهه مبارک فجر اظهارداشت: برای تحلیل دستاوردها و ریشه‌های انقلاب در چهل سال گذشته کم‌کاری کردیم.

وی با اشاره به سه انقلاب فرانسه، روسیه و ایران بعنوان انقلاب های بزرگ در جهان گفت: مقایسه انقلاب اسلامی ایران با ۲ انقلاب دیگر یک اصل اشتباهی است و قابل مقایسه نیست.

رضایی تاکید کرد: هدف و جنس و ریشه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشور ما با وجود همه تحریم‌ها و شیطنت‌هایی که دشمنان علیه نظام ما بوجود آوردند، جشنواره فیلم فجر را با همت هنرمندان برگزار می‌کنند و این یعنی زندگی در این کشور جریان دارد.

در پایان این مراسم از همسر و فرزند سردار شهید زرین، امیر هوشنگ جمشیدیان(مستند ساز)، شهریار دخانی (بازیگر) و مرتضی کیوانداریان (بازیگر) تجلیل شد.

همچنین تمبر یادبود دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان هم با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.