آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار فاطمه محمدبیگی و لطفا الله سیاهکالی مرادی منتخبان مردم در حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز با وی با عرض تبریک به این 2 نفر، گفت:همه کارها باید برای کسب رضای خدا باشد و اگر مسیری جز جلب رضای الهی را دنبال کنیم، در دنیا و آخرت از خسارت دیدگان خواهیم بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: آنهایی که بر اساس ایمان و تقوا از یکدیگر حمایت می‌کنند و به نتایج خوبی می‌رسند، در قیامت نیز سربلند خواهند بود اما کسانی که بر خلاف مسیر دستورات الهی با یکدیگر دوستی و رفاقت می‌کنند، در قیامت پشیمان خواهند شد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مردان و بندگان خوب خدا کسانی هستند که بازی‌های سیاسی فریب شان نمی‌دهد و در هر پست و مسئولیتی که قرار می‌گیرند، خدا را فراموش نمی‌کنند و همواره بر اساس دستورات دینی و الهی کارهای خود را پیش می‌برند.

آیت الله عابدینی با تأکید بر اینکه وحدت همواره پیروز است،اظهار داشت: باید همواره تلاش کنیم تا «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا» را محور قرار دهیم و وحدت‌های مورد تأیید دین شکل دهیم و بدانیم که وحدت همیشه پیروز خواهد بود.

وی خطاب به منتخبان مردم استان گفت: لازم است نشست های جدیِ هفتگی با فرهیختگان و متفکران استان برگزار کنید تا با استفاده از فکر و اندیشه فرهیختگان کارها را پیش ببرید و اگر این گونه عمل کنید قطعاً خدمات اثرگذارتر و برنامه‌های کاراتری خواهید داشت.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: صداقت، عدالت، ایمان، انسانیت، حریت داشتن و وام‌دار کسی نبودن مهم ترین سرمایه‌ی مسوولان برای خدمت به مردم محسوب می‌شود و همواره می‌باید تلاش کنید تا با تکیه بر این ویژگی‌ها کارهایتان را پیش ببرید و بدانید همه عزت‌ها نزد خداست و جز خدا از هیچ کس و هیچ چیز عزت نخواهید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: غیر از خدا کسی در عالم نمی‌تواند اثرگذار باشد و اگر مسئولان می‌خواهند اثرگذار باشند می‌باید با قرآن انس پیدا کرده و از آن اثرپذیری داشته باشند تا بتوانند در مسیر اثرگذاری موفق عمل کنند و گره مشکلات را باز کنند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان باید با جدیت پیگیر مطالبات رهبری باشند، گفت: ایمان، تقوا، شجاعت، حریت و بصیرت خواست رهبری از نمایندگان است و این شاخصه‌ها باید در اولویت نمایندگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر پیگیری مطالبات مردم نیز تأکید کرد و اظهار داشت: مطالبات مردم و رهبری همواره در یک راستا قرار دارد و همانطور که مردم بهبود شرایط اقتصادی را مطالبه می‌کنند، رهبری نیز تقویت اقتصاد مقاومتی را از مسئولان می‌خواهند و می‌باید با جدیت بیشتری این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: باید کرامت کاندیداهای دیگر و کسانی که برای سایر کاندیداها دوندگی کردند، حفظ شود و لازم است منتخبان با نامزدهای انتخابات دیدار کرده و به آن عزیزان نیز خداقوت بگویند چرا که همه با هم شور انتخاباتی را ایجاد کردند و در نهایت حماسه ملی دیگری خلق شد.

مردم به گفتمان انقلاب، محرومیت‌زدایی، فسادستیزی و وحدت اعتماد کردند

فاطمه محمدبیگی نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که راه انقلاب همواره با استواری ادامه دارد و خداوند را شاکر هستیم که گفتمان انقلاب، محرومیت‌زدایی، فسادستیزی و وحدت مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با طرح و برنامه برای پیگیری دغدغه‌های مردم به میدان خدمت وارد شده‌ایم، تصریح کرد: ما از مردم آمده و با مردم حرکت کرده‌ایم و امیدواریم با طرح‌ها و برنامه‌هایی که داریم با جدیت دغدغه‌های مردم را دنبال خواهیم کرد تا امید و رضایت‌مندی را در جامعه ارتقا دهیم.

تفکر شهید رجایی و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند در جامعه راهگشا باشد

لطف‌اله سیاهکلی منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار اظهار کرد: باید امید را در مردم تقویت کنیم زیرا آن چه باعث بقای نظام و جامعه می‌شود، امید است و نباید کارهایی انجام شود که امید مردم به یأس تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تفکر شهید رجایی و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند در جامعه راهگشا باشد، تصریح کرد: باید به اصول اول انقلاب که همان ساده‌زیستی، تلاش بی وقفه و دوری از اشرافی گری است، بازگردیم و جامعه امروز نیازمند این معنا هست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.