منوچهر حبیبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توصیه می شود تا برای پیشگیری از ازدحام و طولانی شدن انتظار برای رای دهی، واجدان شرایط زودتر در پای صندوق های رای حضور یافته و آرای خود را به صندوق بیاندازند.

این مسوول همچنین گفت: ۱۰۴۰ شعبه اخذ رای در استان هم اکنون پذیرای رای دهندگان هستند و تا ساعت ۱۸ کار رای گیری ادامه می دهند و بنا به نیاز و براساس اعلام ستاد انتخابات زمان کار آنها تمدید می شود.

وی با بیان اینکه تا به اینجای کار حضور پررنگ و گسترده مردم را در پای صندوق های رای شاهد بوده ایم،اظهار داشت: با وجود همه تبلیغات دشمن برای کم رنگ کردن مشارکت در انتخابات، ایرانیان ثابت کردند که هجمه های دشمن و جنگ روانی آنان هیچ تاثیری بر عزم و اراده آنان برای پشتیبانی از نظام و انقلاب ندارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شده است.

استان قزوین در این دوره از انتخابات مانند ادوار قبلی دارای سه حوزه اتتخابیه با چهار کرسی نمایندگی است.

۱۳۹ نامزد از حوزه های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف ۵۲ نفر، ۸۷ نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک می رنند.

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس و حوزه های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۸ شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که از این تعداد ۴۴ هزار و ۳۱۸ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.