سید امیر حسینی جو روز جمعه و پس از انداختن رای خود در صندوق آرا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که پیش بینی می شد ملت بزرگ ایران و مردم شریف شهرستان تنکابن در همان مراحل آغازین رای گیری پای صندوق رای حاضر شدند تا بار دیگر حماسه سازی کنند.

وی گفت: با وجود تبلیغات وسیع دشمنان مبنی بر شرکت نکردن مردم در این دوره از انتخابات ، حضور یکپارچه و چشمگیر مردم در ساعات اولیه انتخابات نشان داده که تبلیغات انان در میان مردم کارساز نیست.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه حضور جوانان در عرصه‌های سیاسی و ملی نشان از پشتیبانی و حمایت از نظام و انقلاب است اظهار داشت : حضور رأی اولی‌ها پای صندوق‌های اخذ رای جلوه‌ای زیبا از اقتدار حضور خواهد بود.

حسینی جو گفت: در این شهرستان پنج هزار و ۶۵۹ رای اولی واجد شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه از ساعت ۸ صبح تمام شعبه های اخذ رای در منطقه اماده جمع آوری ارای مردم بودند، خاطر نشان کرد : از روز گذشته صندوق های اخذ رای به مناطق بالادست و کوهستانی ارسال شده اند و هم اکنون رای گیری در این مناطق در حال انجام است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به اینکه ۳۳۳ شعبه اخد رای در حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد مستقر شده اند ، تصریح کرد : پیروز انتخابات مردم حماسه ساز و فهیم منطقه خواهند بود.

وی از مردم خواست تا هر چه سریعتر رای خود را به صندوق بیاندازند و آن را به ساعت های پایانی موکول نکنند .

در حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد یازده نامزد در مدت یک هفته برای تصاحب تنها کرسی مجلس به رقابت پرداختند.

شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در غرب مازندران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.