حجت‌الاسلام سیدناصر قوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان قزوین، مردم در حال تکاپو برای شناختن فرد اصلح هستند.

وی اضافه کرد: دانشجویان، بازاریان و بیشتر اقشار اجتماعی ما امروز تحصیل کرده و آشنا با مباحث سیاسی هستند و به راحتی می‌توانند با بررسی سوابق نامزدهای انتخاباتی، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام قوامی به انشقاق بین جریان اصلاحات در استان اشاره و یادآور شد: فعالان سیاسی اصلاح طلب باید با دوری از هرگونه تفرقه و با وحدت رویه بیشتر تلاش کنند تا با حمایت از اصلح‌ترین نامزد، شرایط ورود نمایندگان اصلاح‌طلب به خانه ملت در قزوین را فراهم کنند.

به گفته این فعال سیاسی اصلاح طلب، جریان اصلاحات به دنبال رفع مشکلات در جامعه بوده و همه کسانی که در این جریان فعالیت می‌کنند، معتقدند که ایران اسلامی امروز در بیشتر عرصه‌های اجتماعی نیاز به اصلاح دارد.

حجت‌الاسلام قوامی خاطرنشان کرد: هم اکنون شورای اصلاح طلبان و ائتلاف احزاب اصلاح طلب در استان قزوین از سه نامزد برای ورود به خانه ملت حمایت کرده‌ که مورد توجه طرفداران این جریان قرار دارد.

۳۵ تشکل و حزب اصلاح طلب در استان قزوین فعال هستند

استان قزوین با ۶ شهرستان، چهار کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد و از ۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر واجد شرایط رای، ۴۴ هزار و ۳۱۴ نفر به عنوان رای اولی شناخته می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.