منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه شماره ۱۵ پایان مهلت تبلیغات را طبق ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است و تمامی نامزدها و هواداران آنها ملزم به رعایت آن هستند.

وی از کلیه احزاب، گروه‌های سیاسی، نامزدها، هواداران و عموم مردم درخواست کرد: پس از پایان مهلت زمان تبلیغات از انجام هر گونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کرده و هنگام حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه اقلام یا نماد تبلیغاتی نظیر عکس، بروشور و...خودداری نمایند.

معاون استاندار با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اولویت اصلی نظام بوده که از سوی مقام معظم رهبری و رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفته است.

حبیبی افزود:  همه مدیران و مسوولان باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند بدون اینکه امکانات دولتی در اختیار گروه خاصی قرار گیرد.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، افزود: ۱۳۶ نفر برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تایید صلاحیت شده بودند که از این تعداد تاکنون ۱۹ تن در سه حوزه انتخابیه استان قزوین انصراف خود را رسما تقدیم ستاد انتخابات کرده‌اند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.